Cerita Tentang [
Majlis
]

Selamat Pengantin Baru Buat Fazed (John) & Suhana

Pada 29/03/2008 kami telah pergi ke majlis perkahwinan "opismate" di Kg Stulang Baru. Masa tue Aku sebenarnya baru jer habis MC. Sejak seminggu yang lepas dok di rumah jer kerana sakit lutut. Sampai di sana agak awal juga. Sempatlah berjumpa dengan Shahrul Faisal & Family.

Ketika sedang menikmati hidangan hujan pun turun dengan agak lebat. Tapi berhenti selepas seketika. Selepas itu barulah Safina & Family, Akmal, Kak Anis tiba. Kemudian Md Shah berserta anak-anak & anak buah pun sampai diikuti oleh Syikin & family dan Zul & Family.



Nurin Iman - Nak tunggu pengantin datang!!
Nurin Iman - Nak tunggu pengantin datang!!



Nurin Iman Dan Bekas Telur Pindang
Nurin Iman Dan Bekas Telur Pindang




Dah lama sebenarnya tak jumpa "Telur Pindang" ketika majlis perkahwinan di Johor nih. Last jumpa ketika anak Pakcik di Wangsa Maju kahwin! Itu pun di KL. Susah sebenarnya nak buat telur pindang nih. Rumit prosesnya..


Pengantin... Fazed (john) & Suhana
Pengantin... Fazed (john) & Suhana



Di majlis tersebut tuan rumah nampaknya masih lagi mengikut adat tradisi Johor. Pengantin lelaki masih kena tol! Baru lah Johor macam nih. Tahniah di ucapkan pada tuan rumah!!. dan kepada pasangan pengantin " Selamat Pengantin Baru"!


Tags:
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Post a Comment