Cerita Tentang [
Makan-Makan
]

Bukan Kebiasaan Makan Seorang Diri!

Dah hampir seminggu Azza dan Nurin Iman berada di Seremban. Memang malas nak masak kalau dah tinggal seorang di rumah. Sepanjang minggu ni dah 2 tiga kali Aku ke mamak untuk makan malam. Kalau tak ke mamak makan maggi jer la kat rumah. Lagipun tak berbalaoi kalau masak untuk makan sorang huhu.

Roti Nan
Roti Nan

Hari ini Aku order Roti Nan dan Ayam Tandoori. Kira ok la sebab dah tak tau nak makan apa sebenarnya. Nampak macam best jer.. Aku pun order la. Selalunya kalau ke mamak, Aku suka makan mee goreng.

Ayam Tandoori
Ayam Tandoori


Sebenarnya Aku tak suka pergi makan sorang-sorang kat mana-mana restoran pun. Sekarang nih kira darurat la.. terpaksa pegi jugak.

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Post a Comment