Cerita Tentang [
Makan-Makan
]

My Mum's Nasi Lemak Telur

Sarapan yang sempurna untuk memulakan hari Ahad. Hehe.. selalunya hari Ahad nih ialah hari menonton tv dan surf internet secara marathon, dari pagi sampai malam :) kalau tak ke mana-mana la.


My Mum's Nasi Lemak Telur
My Mum's Nasi Lemak Telur



Pagi tadi ke Caltex belakang rumah nih. Tujuan asal ke Caltex tue sebenarnya nak beli diet Coke. Tetiba ternampak plak nasi lemak nih atas shelf. RM1.60 sebungkus. Nampak macam best jer dan beli la satu.

My Mum's Nasi Lemak Telur
My Mum's Nasi Lemak Telur di Caltex




Err kalau makan nasi lemak pada jam 3:00 am dan diet Coke kira breakfast ke? Breakfast la kot sebab dah pagi :) huhu..
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 comments

  1. Wah lawan tauke nampak tayang gambar makan ni ekekeke aku rasa la kan memang sedap gila la nasik lemak ko makan tu... betul tak? Tengok sambal dia je dan lebih2 lagi dibungkus pulak ngan daun pisang pergghhh... ko memang nak balas dendam ni... ni yang rasa nak pi JB la ni jugak makan nasik lemak mama n mee rebus sebelah opes ko tu kui kui kui...

    ReplyDelete
  2. :) nih suma influence dari blog ko la.. skrg aku dah jadik cam ko.. time nak makan amik gambo dulu! hehe

    ReplyDelete
  3. Ahahaha okeh apa... kalo lapar2 bleh tengok... kalau takde orang nampak bleh jilat sekali skrin monitor tu wakakakaa...

    ReplyDelete
  4. hehe.. ni suma sebab bujang punye pasal aa.. terpaksa makan/beli di luar.

    ReplyDelete