Cerita Tentang [
Nurin Amani
]

Me & Blog Update

Minggu ni memang agak menyeronokkan! Hujung minggu, Aku balik ke Seremban untuk mengambil Azza dan anak-anak. Azza dah pun dah habis berpantang. Sepatutnya Aku ambil mereka lebih awal tetapi disebabkan Aku nak ke Macau/Zhuhai, terpaksa di tangguhkan ke minggu satu lagi.

Nurin Amani dah selamat tiba di Johor. Risau juga dibuatnya takut-takut dia tak dapat menyesuaikan diri. Masa di Seremban, Uwan sentiasa ada melayannya. Takut dia tak biasa sebab Uwan tak ikut balik sama kali ini. Alhamdulillah dah beberapa hari ni di ok. Aku punya jadual seharian dah pun kembali normal.

Memandangkan mood sedang bagus, buat apa pun tentu menarik. Sepanjang minggu ini Aku sempat menolong Bro Zalie untuk mengupdate blog untuk First Batch XSMVPJB 84/85. Memang dah lama sebenarnya nak menolong beliau untuk mengemaskinikan blog tersebut terutamanya di bahagian layout/template blog tersebut. Alhamdulillah blog itu telah berjaya di kemaskini dengan jayanya tanpa masalah. Selain itu Aku sempat juga mengemaskini blog-blog peribadi Aku yang lain terutamanya Radio Blog yang dah lama di abaikan. Apa lagi tukar layout la!

Berdasarkan feedback dari Bro & Sis yang melawat blog untuk First Batch XSMVPJB, perubahan blog tersebut amat menggembirakan mereka. Aku gembira bila tengok semua orang gembira :)
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Post a Comment