Cerita Tentang [
Umum
]

Makan Malam Yang Pantas Di Bong Sate

Balik dari berbelanja di Giant dan Kip Mart, Kami singgah ke Bong Sate untuk makan malam. Ini pertama kali kami sekeluarga makan di situ. Selalunya kami hanya membeli sate untuk dibungkus dan dibawa pulang.

Sebenarnya sudah agak lewat untuk makan malam kami. Maklumlah kami makan malam kami selalunya sebelum pukul 7.  Mujur juga sebelum keluar tadi anak-anak sudah diberi sedikit makanan untuk mengalas perut. Jadi kami perlukan sesuatu yang cepat dan pantas dan juga sedap.


Kalau ke kedai tomyam mungkin terpaksa menunggu paling kurang pun 15 minit untuk makanan disediakan. Ini adalah pilihan yang terbaik yang terhampir dengan kediaman kami. Menunya ringkas hanya ada Mee Rebus, Soto, Nasi Lemak dan Sate. Jadi tidaklah pening kepala untuk membuat pesanan.


Aku memilih untuk makan Mee Soto, manakala Azza meminta Mee Rebus dan Sate untuk anak-anak.

Mee Soto Special yang sedap.

Mee Rebus yang agak berbeza kuahnya
tetapi sedap


Sate yang amat disukai oleh Nurin Iman
dan Nurin Amani




Baca blog ini melalui email :D Feed blog ini akan dikemaskini setiap hari (Jika terdapat entry terkini) sekitar jam 1:00 - 3:00 a.m. Sila masukkan email anda untuk melanggan:


Delivered by FeedBurner
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Post a Comment