BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

15 Jun 2010

Nurin Iman Sudah Genap 6 Tahun

Alhamdulillah, Pada setiap 13 Jun kami tidak pernah gagal untuk menyambut hari ulang tahun Nurin Iman. Tahun ini genap usianya 6 tahun. 3 hari lagi harijadi adiknya pula menyusul. Kedua-duanya lahir pada bulan Jun!  Jadi bulan Jun memang penuh dengan peristiwa buat keluarga kecil kami.




Pernah juga cuba untuk menyambutnya serentak.. tetapi agak sukar untuk memujuk Nurin Iman untuk menunggu 3 hari lewat. Maklumlah dia ingat tarikh hari lahirnya. Jadi idea untuk menyambut serentak harijadi mereka terpaksa dilupakan. Memang tidak berapa praktikal buat masa ini.






Seperti tahun-tahun terdahulu, acara tradisi kami ialah membeli kek harijadi pilihannya sendiri! Tahun ini Nurin Iman memilih kek "Power Puf Girls". Kami tiada masalah untuk memenuhi permintaannya, asal dia puas hati dan gembira dengan pilihannya.

Selepas selesai membeli kek, kami ke Badan Book Store untuk membeli set "Water Colour" pertamanya, memandangkan ada tugasan dan kerja sekolahnya yang memerlukan "Water Colour". Set tersebut bolelahlah dianggap sebagai hadiah harijadi untuknya :D






Kami menyambut hari jadi Nurin Iman dengan serba ringkas. Alhamdulillah majlis kecil tersebut berjalan dengan teratur dan sempurna.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan