BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

26 Ogos 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan


Sebenarnya Saya sudah mula bercuti mulai hari ini. Kali ini memang sengaja mengambil cuti awal tidak seperti tahun-tahun yang lepas. Insyallah akan kembali menyambung tugas pada hari raya ke 4.  Berkemungkinan besar sepanjang berada di kampung nanti, tidak akan dapat online pada kadar biasa. Maklumlah tentu akan sibuk dengan pelbagai aktiviti terutamanya aktiviti berziarah.

Tahun ini giliran kami sekeluarga beraya di Seremban. Tetapi sebelum berangkat ke Seremban, kami akan singgah ke Kluang dahulu. Sekurang-kurangnya jika dapat pulang awal ke kampung dapatlah membantu membuat persiapan ketika di kampung nanti.

Bersempena dengan kedatangan Syawal ini, kami sekeluarga mengucapkan "Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin" serta tidak lupa juga ingin mengucapkan "Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan" pada semua yang mengenali secara online mahupun offline..

Semoga Syawal kali ini lebih baik buat semua.










Anif.. Version 2.0 dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan-Perkongsian Serupa 2.5 Malaysia Creative Commons. Sebarang bentuk penggunaan dan penerbitan semula artikel dari blog ini hendaklah dinyatakan pautanya serta dikreditkan kepada penulis asal. Untuk maklumat lebih lanjut, sila rujuk Disclaimer.

Sila masukkan Email untuk melanggan artikel terkini:



Penghantaran Oleh FeedBurner

Tiada ulasan:

Catat Ulasan