Cerita Tentang [
Makan-Makan
]

Kalau 901 Yang Ini, Saya Suka!

Tak pasti sama ada "in-flight meal" ini masih lagi terdapat dalam menu Air Asia.

Menikmatinya ketika dalam penerbangan ke Macau pada tahun 2008. Harganya pun Saya sudah lupa, maklumlah cerita lama. Tapi seingat Saya, rasanya boleh tahan sedap! 


Kalau 901 yang ini, Saya suka! :D

Beberapa bulan yang lalu Saya ada menaiki pernerbangan Air Asia dari Johor Bahru ke Kuala Lumpur dan kembali semula ke Johor Bahru pada hari yang sama.

Namun begitu untuk perjalanan kurang dari satu jam, Saya memang jarang memesan makanan. Lagipun untuk perjalanan sesingkat itu rasanya tidak berbaloi untuk makan!


Hehe.. 1901 Hot Dog untuk lebih tepat lagi!

Jadi Saya tidak kisahkan sangat tentang apa menu terbaharu yang ada dalam penerbangan itu. Asalkan dapat segera sampai ke destinasi dan menyelesaikan tugas, itu yang lebih diutamakan.







Anif.. Version 2.0 dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan-Perkongsian Serupa 2.5 Malaysia Creative Commons. Sebarang bentuk penggunaan dan penerbitan semula artikel dari blog ini hendaklah dinyatakan pautanya serta dikreditkan kepada penulis asal. Untuk maklumat lebih lanjut, sila rujuk Disclaimer.

Sila masukkan Email untuk melanggan artikel terkini:



Penghantaran Oleh FeedBurner
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Post a Comment