BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

13 Februari 2012

Tanpa Acara Hiburan Majlis Perkahwinan Meriah Juga

Semalam, Saya sekeluarga ke sebuah majlis perkahwinan. Memandangkan pada hari itu ada Sambutan Maulidur Rasul di masjid berdekatan, maka tiada sebarang acara hiburan yang disediakan oleh pihak tuan rumah bagi menghormati majlis.




Berjumpa dengan beberapa kenalan di majlis tersebut dan kesemuanya bersetuju bahawa inilah majlis perkahwinan yang paling tenang pernah mereka hadiri.

Tiada langsung kedengaran bunyi lagu, celoteh DJ daripada pembesar suara mahupun suara nyanyian karaoke daripada hadirin. 

Bila tidak bising, mahu berbual pun senang! Semuanya tenang. Bila dapat berbual dengan kenalan yang hadir pun sudah cukup meriah sebenarnya. Tiada kurangnya pun majlis perkahwinan jika tiada acara hiburan disediakan.



Anif.. Version 2.0 dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan-Perkongsian Serupa 2.5 Malaysia Creative Commons. Sebarang bentuk penggunaan dan penerbitan semula artikel dari blog ini hendaklah dinyatakan pautanya serta dikreditkan kepada penulis asal. Untuk maklumat lebih lanjut, sila rujuk Disclaimer.

Sila masukkan Email untuk melanggan artikel terkini:



Penghantaran Oleh FeedBurner

Share |

Tiada ulasan:

Catat Ulasan