BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

31 Julai 2012

Bila Sudah Jemu.. #2

Bila mood menulis semakin berkurangan, mulalah gatal tangan mahu merubah komponen widget yang didapati kurang sesuai dan seolah-olah tidak kena pada tempatnya.


Kali ini mangsanya ialah  Popular Post Widget yang baharu sahaja dipasang pada bulan lepas. Saya memilih widget yang dibangunkan oleh Abu Farhan - [Link] untuk menggantikan Popular Post Widget yang lama.

Ternyata saya amat berpuas hati dengan hasilnya, walaupun pada awalnya sedikit risau kerana ia tidak selancar seperti yang diharapkan. Namun setelah melakukan sedikit pengubahsuaian, masalah tersebut berjaya diatasi.

 Bila sudah bosan, mulalah gatal tangan! Ini adalah hasil tindakkan spontan bila sudahj jemu.



Seorang pencinta teknologi dan sangat konservatif apabila berbicara tentang pengurusan kewangan. Bercita-cita untuk mencari jalan bagi menjadikan teknologi terkini sebagai mampu milik. Menulis berdasarkan perspektif dan pengalaman sendiri. Asalnya blog ini dibina untuk merekodkan segala perkembangan anak sulung saya, Nurin Iman. Namun begitu sesuai dengan tuntutan masa ia telah berkembang sebagai pelantar peribadi untuk meluahkan pendapat serta berkongsi buah fikiran. Jika anda dapati artikel diblog ini bermanfaat, sila kongsikannya di halaman jaringan sosial.

Mdanif.com dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan-Perkongsian Serupa 2.5 Malaysia Creative Commons. Sebarang bentuk penggunaan dan penerbitan semula artikel dari blog ini hendaklah dinyatakan pautanya serta dikreditkan kepada penulis asal. Untuk maklumat lebih lanjut, sila rujuk Disclaimer.

Sila masukkan Email untuk melanggan artikel terkini:




Penghantaran Oleh FeedBurner

Share |

Tiada ulasan:

Catat Ulasan