Cerita Tentang [
Realiti
]

Akibat Cuai - Terguris Hati Melihatnya


Semalam telefon pintar Android [Link] yang saya gunakan telah ditimpa kemalangan. Terjatuh ketika hendak memasukkannya ke dalam poket seluar ketika berada di stesyen minyak! 

Ketika kejadian saya baharu sahaja selesai mengisi minyak motorsikal dan sedang memakai "glove" menunggang. Entahlah, selalunya jika saya mahu menggunakannya saya akan membukanya dahulu. Semalam, saya akui sedikit cuai dan mahu cepat lalu mengabaikan tindakan yang wajar dibuat.

Menggunakan menggunakan telefon pintar dengan "glove" menunggang masih tersarung ditangan sebenarnya bukannya satu tindakan yang wajar!

Apa pun inilah akibatnya..  Terguris hati melihat keadaannya!



Seorang pencinta teknologi dan sangat konservatif apabila berbicara tentang pengurusan kewangan. Bercita-cita untuk mencari jalan bagi menjadikan teknologi terkini sebagai mampu milik. Menulis berdasarkan perspektif dan pengalaman sendiri. Asalnya blog ini dibina untuk merekodkan segala perkembangan anak sulung saya, Nurin Iman. Namun begitu sesuai dengan tuntutan masa ia telah berkembang sebagai pelantar peribadi untuk meluahkan pendapat serta berkongsi buah fikiran. Jika anda dapati artikel diblog ini bermanfaat, sila kongsikannya di halaman jaringan sosial.

Share |
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Post a Comment