Cerita Tentang [
Realiti
]

Modenas Jaguh 175 - Monday Blues Yang Tidak Disengajakan!

Bersemangat untuk memulakan minggu ini dengan nada positif tetapi apakan daya sebaik sahaja penghidup elektrik motorsikan ditekan, responnya amat mengecewakan! Sah! Bateri untuk Jaguh ini telah kehilangan kuasanya setelah berkhidmat lebih daripada 2 tahun. 

Nampaknya terpaksalah saya mengambil cuti kecemasan disebelah pagi pada hari ini untuk menyelesaikan masalah ini.  



Kali terakhir saya menggantikannya ialah sekitar Mei 2010 [Link]. Memang sudah sampai masa ianya perlu digantikan lagi. 

Beginilah kitaran biasa bagi pemilik kenderaan. Mahu atau tidak perlu sentiasa bersedia pada bila-bila masa untuk menghadapi situasi sebegini..



Seorang pencinta teknologi dan sangat konservatif apabila berbicara tentang pengurusan kewangan. Bercita-cita untuk mencari jalan bagi menjadikan teknologi terkini sebagai mampu milik. Menulis berdasarkan perspektif dan pengalaman sendiri. Asalnya blog ini dibina untuk merekodkan segala perkembangan anak sulung saya, Nurin Iman. Namun begitu sesuai dengan tuntutan masa ia telah berkembang sebagai pelantar peribadi untuk meluahkan pendapat serta berkongsi buah fikiran. Jika anda dapati artikel diblog ini bermanfaat, sila kongsikannya di halaman jaringan sosial.

Share |
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Post a Comment