BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

15 Disember 2012

Hidup Perlu Diteruskan

Harimau Malaya
Masih belum pulih sepenuhnya daripada kekecewaan kerana kekalahan skuad Harimau Malaya kepada Thailand. Kalau diikutkan memang malas nak menulis mengenainya.

Namun begitu, inilah adat permainan. Pasti akan ada pihak yang menang dan akan ada pihak yang kalah. Terima kekalahan dengan hati yang terbuka.

Buat Penyokong..


Buat penyokong pasukan Harimau Malaya, teruskan menyokong pasukan ini tanpa berbelah bahagi. Saya melihat pasukan ini mempunyai potensi besar. Sistem yang sedia ada ternyata berkesan melahirkan bakat-bakat baharu. Tentunya FAM akan melakukan sesuatu untuk meningkatkan semula moral pasukan. Memperbaiki dan menambah baik mana yang perlu.

Kegagalan Sebagai Motivasi


Apapun hidup perlu diteruskan. Jadikan kegagalan sebagai motivasi untuk bangkit semula.


Seorang pencinta teknologi dan sangat konservatif apabila berbicara tentang pengurusan kewangan. Bercita-cita untuk mencari jalan bagi menjadikan teknologi terkini sebagai mampu milik. Menulis berdasarkan perspektif dan pengalaman sendiri. Asalnya blog ini dibina untuk merekodkan segala perkembangan anak sulung saya, Nurin Iman. Namun begitu sesuai dengan tuntutan masa ia telah berkembang sebagai pelantar peribadi untuk meluahkan pendapat serta berkongsi buah fikiran. Jika anda dapati artikel diblog ini bermanfaat, sila kongsikannya di halaman jaringan sosial.

Share |

Tiada ulasan:

Catat Ulasan