Instagram Sesuai Bagi Yang Malas Mengemaskini Blog!

Instagram logo
Instagram logo
Alhamdulillah, akhirnya saya diberi kekuatan untuk menulis semula.

Sejak beberapa minggu yang lepas saya agak sibuk dengan tugasan hakiki sehinggakan tidak sempat untuk mengemaskini blog! Pulang dari kerja pun sudak agak lewat dari kebiasaan dan bila sudah berada di rumah keutamaan tentunya untuk mendapatkan rehat secukupnya.

Pun begitu, saya tidaklah meninggalkan terus dunia dalam talian. Walaupun sibuk masih lagi sempat untuk ber "instagram"!



Berdasarkan pengalaman menggunakannya, ternyata Instagram memang sesuai untuk orang-orang yang sibuk! Jom follow saya di Instagram:

Follow @mdanif



Seorang pencinta teknologi dan sangat konservatif apabila berbicara tentang pengurusan kewangan. Bercita-cita untuk mencari jalan bagi menjadikan teknologi terkini sebagai mampu milik. Menulis berdasarkan perspektif dan pengalaman sendiri. Asalnya blog ini dibina untuk merekodkan segala perkembangan anak sulung saya, Nurin Iman. Namun begitu sesuai dengan tuntutan masa ia telah berkembang sebagai pelantar peribadi untuk meluahkan pendapat serta berkongsi buah fikiran. Jika anda dapati artikel diblog ini bermanfaat, sila kongsikannya di halaman jaringan sosial.

Share |

0 comments:

Copyright © 2017 BEAM™