Makan Malam Di Mamak Lagi!

Ahaha.. makan malam kat mamak lagi :) Sebenarnya dah tak tau nak makan apa.. perut dah lapar, nak sesuatu yang cepat! Mana lagi, mamak la. Hari ini makan yang simple. Order Nasi goreng mamak + ayam huhu. Teh O ais limau.


Teh O ais limau
Teh O ais limau

Trademark Restoran Mamak - Mesti Ada Pisang Atas Meja!
Trademark Restoran Mamak - Mesti Ada Pisang Atas Meja!


Nasi goreng mamak + ayam
Nasi goreng mamak + ayam

2 comments:

  1. Ahahaha orang 'bujang' ler katakan... makan mamak je la... sedap nampak nasik goreng tu. BTW mee rebus johor kat plaza kotaraya masih ada ke? Macam teringinnnnn sangat nak makan tu... hint.. hint... (apa lagi... pos la mai KL mee rebus tu kalau ada ek?)

    ReplyDelete
  2. :) Aku lama tak ke Plaza Kotaraya tue.. Nama jer dok kat JB nih! Rasanya masih ada lagi gerai mee Rebus tue. Tapi kalau nak makan mee rebus best kat JB rasanya kat Plaza Angsana pun best gak :)dan yang kat Stulang Laut tue..sebelah opis Aku.

    ReplyDelete

Copyright © 2017 BEAM™