BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

26 Disember 2011

Where Mmmm Meets Ahhh - Prosperity Burger, I'm Lovin' It

Apabila teringinkan sesuatu tetapi masa serta kemampuan tidak berapa mengizinkan, apa yang mampu dibuat ialah sekadar membayangkan untuk menikmatinya.

Kali ini sasaran tidak akan dibiarkan terlepas walaupun belanjawan bulan ini agak ketat memandangkan penggal persekolahan baharu akan dibuka tidak lama lagi. Tumpuan tentunya lebih diarahkan kepada usaha mempersiapkan segala kelengkapan dan keperluan menghadapi musim baharu persekolahan.




Namun begitu, menggunakan sumber-sumber kecemasan akhirnya kami gagahkan diri untuk ke cawangan berhampiran dengan kediaman untuk mendapatkannya.

Benar, inilah hidangan Prosperity Burger, Orange McFizz serta Curly Fries pertama buat kami untuk tahun ini selepas terlepas untuk menikmatinya pada awal tahun ini.




Yang pastinya ia tidak semurah dahulu. Mujur sekarang ia didatangkan dengan Family Dinner Box. Masih boleh digagahkan untuk menikmatinya. Family Dinner Box boleh didapati mulai jam 6 petang sehingga 4 pagi di cawangan McDonalds terpilih.

Cuma kebelakangan ini sudah terasa pening kepala jika makan makanan berasaskan daging lembu dalam kuantiti yang banyak. Satu lagi nikmat Allah yang mulai ditarik sedikit demi sedikit. Mungkin bertujuan untuk mengingatkan hambaNya ini untuk menjaga makan sesuai dengan peningkatan usia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan