BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

21 Januari 2013

Demam Bola - CAF Africa Cup of Nations 2013

Kejohanan bola sepak dwi tahunan yang terunggul di benua Afrika datang lagi. Giliran Afrika Selatan menjadi tuan rumah CAF Africa Cup of Nations 2013.

Bermula tahun 2013, kejohanan ini bakal dilangsungkan mengikut tahun ganjil bagi mengelakkan pertembungan dengan pertandingan Piala Dunia

Bola Sepak Afrika?


Bola sepak Afrika sememangnya agak asing bagi rakyat Malaysia. Namun begitu perkembangan serta mutu permainan bola sepak di benua tersebut semakin meningkat. Terdapat ramai personalti serta nama-nama besar yang mewakili negara masing-masing.

Sesekali Lari Dari Kebiasaan!


Apa pun, bagi peminat bola sepak tegar tentunya tidak melepaskan peluang untuk mengikuti kejohanan ini. Sesekali lari daripada kebiasaan, apa salahnya? 

Untuk menonton perlawanan CAF Africa Cup of Nations 2013 secara online, sila klik [Link]



Seorang pencinta teknologi dan sangat konservatif apabila berbicara tentang pengurusan kewangan. Bercita-cita untuk mencari jalan bagi menjadikan teknologi terkini sebagai mampu milik. Menulis berdasarkan perspektif dan pengalaman sendiri. Asalnya blog ini dibina untuk merekodkan segala perkembangan anak sulung saya, Nurin Iman. Namun begitu sesuai dengan tuntutan masa ia telah berkembang sebagai pelantar peribadi untuk meluahkan pendapat serta berkongsi buah fikiran. Jika anda dapati artikel diblog ini bermanfaat, sila kongsikannya di halaman jaringan sosial.

Share |

Tiada ulasan:

Catat Ulasan