BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

17 Januari 2012

Perubahan Tidak Perlu Terlalu Drastik

Sambil-sambil berkunjung ke blog rakan-rakan, sempat juga Saya mengubah susun atur blog ini. Alhamdulillah, tiada perkara yang tidak diingini berlaku dan segala-galanya berjalan dengan baik.






Tiada rombakan besar-besaran dilakukan pada susun atur blog ini. Untuk tahun 2012, Saya cuba untuk menjadikan blog ini seringkas yang boleh. Oleh yang demikian Saya mengambil keputusan untuk mengurangkan kehadiran iklan pada blog ini.

Pengurangan iklan ini adalah sejajar dengan langkah menilai keberkesanan strategi yang telah dibuat untuk blog ini pada tahun lepas. Perubahan tidak perlu terlalu drastik.

Tiada lagi sebarang iklan di ruang sebelah kanan blog. Semuanya telah dipindahkan ke ruangan "Post" dan  "Header" blog ini. Ruangan disebelah kanan blog ini telah dikhaskan sepenuhnya untuk paparan maklumat, navigasi kandungan, integrasi halaman web sosial dan ruangan khas buat rakan blogger.


Saya berharap dengan mengurangkan jumlah iklan, ia akan membantu mempercepatkan lagi "Page Loading" dan seterusnya memudahkan pengunjung untuk meneroka blog ini. 

Namun begitu, segala usaha ini akan jadi sia-sia jika penulisnya diserang sindrom Writer's Block!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan