BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

03 Jun 2008

Majlis Perkahwinan Mazlan

Tahniah!
Tahniah!

Kami sekeluarga ke Majlis Perkahwinan Mazlan pada hari Ahad yang lepas. Sampai di sana lebih kurang pukul 1:45 petang. Mujur hari tue cuaca tak berapa panas. Tetamu pun berada dalam keadaan selesa dan majlis berjalan dengan amat lancar, walaupun pengantin agak lewat sedikit untuk di arak dan di kompang. Apa-apa pun Alhamdulillah.. kerana sepanjang berada di sana cuaca amat baik.


Nurin Iman


Nampaknya Nurin pun sangat seronok sepanjang berada di sana walaupun Aku tak berapa kisahkan dia. Maklumlah Aku sibuk berbual dengan kawan-kawan lama yang kebetulan hadir ke majlis itu. Masa majlis macam ni la nak ambil peluang bertanya khabar berita sebab kalau nak berjumpa memang takkan ada kesempatan. Kebanyakkan dari mereka yang hadir dan yang Aku kenal tue adalah bekas rakan sekerja dan rakan satu company tetapi branch lain.


Selamat Pengantin baru buat Mazlan & Wife
Selamat Pengantin baru buat Mazlan & Wife


Mazlan nih memang satu department dengan Aku. Sekarang nih lengkaplah semua Ahli IT Department.. dah kahwin! Welcome to the Club & Selamat membina perut :) hahaha... Selamat Pengantin baru buat Mazlan & Wife, semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.



Bunga Manggar
Bunga Manggar

Dah jadi acara wajib kalau ke Majlis perkahwinan.. Nurin mesti nak ambil bunga manggar!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan