Kadang-Kadang Terlupa - Siri 1



Kadang-kadang memang seronok membayangkan dapat membeli barang-barang yang dihajati.. tetapi ada yang lebih penting untuk didahulukan :D

14 comments:

  1. Alhamdulilah, setakat nie masih tak lupa pada tanggungjawab, beli keperluan keluarga terlebih dahulu. Kalau ada lebih baru keinginan sendiri dipenuhi.

    Hu..hu..hu.. bila lah dapat pi mancen lagi nie? Dah hampir setahun gantung rod nie.

    ReplyDelete
  2. Mista BloggaApril 16, 2010

    Anif:
    tima kasih kasi tolong ingat... hehe

    ReplyDelete
  3. Hehehe.. Saya pun angan-angan jer lebih.. Nakitu ..nak ini.. Mungkin ini kot sebahagian daripada pengorbanan para bapa. :D

    ReplyDelete
  4. Sama-sama.. tapi awak kan bujang.. rasanya "no problemo" la nak penuhi kehendak diri sendiri kan.. :D

    ReplyDelete
  5. Mia SaidinApril 16, 2010

    sy masih bujang! hahaha

    ReplyDelete
  6. Ambil iktibar darinya.. :D

    ReplyDelete
  7. alfa julietApril 16, 2010

    anak2 adalah lebih penting

    ReplyDelete
  8. Betul tu dah ada anak..priority ialah anak-anak :D

    ReplyDelete
  9. good one hahahaha

    ReplyDelete
  10. Mohd Nadri SaringApril 17, 2010

    dah kawin kena fikir cara dah kawin..kena pentingkan keluarga drp diri sendiri..

    ReplyDelete
  11. Itu la pasal.. Berangan aje dulu..

    ReplyDelete
  12. Hahaa.. laugh at myself :D

    ReplyDelete
  13. sama la aku pun, tolak tu kiri kanan last2 tinggal ciput je..
    cantik katun tu. ;)

    ReplyDelete
  14. Baru belajar buat.. Tengok blog kamu.. lepas tu baru ada idea nak lukis kartun :D

    ReplyDelete

Copyright © 2017 BEAM™