BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

05 Oktober 2012

Michael Schumacher Umumkan Persaraan Kali Kedua

Akhirnya teka teki mengenai pengelibatan Michael Schumacer didalam sukan Formula 1 (F1) pada musim depan terjawab. Beliau secara rasminya mengumumkan persaraannya daripada sukan ini pada penghujung musim 2012.

Michael Schumacher Umumkan Persaraan Kali Kedua
[Link]

Menurutnya lagi walaupun masih mampu bersaing pada peringkat tertinggi, motivasi untuk meneruskannya semakin berkurangan. 

"I would like to thank Daimler, Mercedes-Benz and the Team for their trust. But I also would like to thank all my friends, partners and companions, who over many good years in motorsport supported me. But most of all I would like to thank my family for standing always by my side, giving me the freedom to live my convictions and sharing my joy.
 
Personaliti yang sering dibayangi oleh kontroversi diawal kemunculannya dan akhirnya menjadi lagenda dalam sukan Formula 1 (F1) pastinya dirindui oleh pesaing dan peminatnya. 



Seorang pencinta teknologi dan sangat konservatif apabila berbicara tentang pengurusan kewangan. Bercita-cita untuk mencari jalan bagi menjadikan teknologi terkini sebagai mampu milik. Menulis berdasarkan perspektif dan pengalaman sendiri. Asalnya blog ini dibina untuk merekodkan segala perkembangan anak sulung saya, Nurin Iman. Namun begitu sesuai dengan tuntutan masa ia telah berkembang sebagai pelantar peribadi untuk meluahkan pendapat serta berkongsi buah fikiran. Jika anda dapati artikel diblog ini bermanfaat, sila kongsikannya di halaman jaringan sosial.

Share |

Tiada ulasan:

Catat Ulasan