Ini Bukan Durian Crepe.. Ini Durian Sebenar!

Durian Murah-murah - Bulum Jadi Lagi Durian Crepe
Semalam saya ke pasaraya Giant untuk membeli barangan dapur. Memang rutin mingguan kami begini. Kalau tidak ke pasaraya besar, mungkin kami akan ke pasar basah untuk mendapatkan bekalan keperluan harian.

Memandangkan sekarang sudah musim durian, dipintu masuk pasaraya tersebut ada gerai menjual durian. Nampaknya anak-anak saya memang sudah tidak boleh tahan lagi. Belumpun mula membeli barangan dapur, durian sudah mahu dimasukkan dalam senarai barangan yang hendak dibeli!

Keluar dari pasaraya Giant, terus menuju ke gerai tersebut untuk memilih durian yang elok untuk dibeli. Nasib kami agak baik, penjual menawarkan sebiji "extra" untuk dimakan disitu. Mungkin disebabkan keletah anak-anak yang sudah tidak sabar untuk makan durian yang dibeli mendorong beliau untuk berbuat demikian.


Jangan Cerita Banyak - Jom Makan Durian!
Instagram - [Link]

Terima kasih kepada pakcik yang menjual durian di hadapan pintu masuk Giant Tampoi kerana beri sebiji "extra" untuk anak-anak kami makan disitu. Apa pun, memang senang berurusan dengan penjual yang tidak berkira ni.



Seorang pencinta teknologi dan sangat konservatif apabila berbicara tentang pengurusan kewangan. Bercita-cita untuk mencari jalan bagi menjadikan teknologi terkini sebagai mampu milik. Menulis berdasarkan perspektif dan pengalaman sendiri. Asalnya blog ini dibina untuk merekodkan segala perkembangan anak sulung saya, Nurin Iman. Namun begitu sesuai dengan tuntutan masa ia telah berkembang sebagai pelantar peribadi untuk meluahkan pendapat serta berkongsi buah fikiran. Jika anda dapati artikel diblog ini bermanfaat, sila kongsikannya di halaman jaringan sosial.

Share |

0 comments:

Copyright © 2017 BEAM™