BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

21 Julai 2010

Dataran Bandaraya

Pada hujung minggu yang lepas, kami sekeluarga ke Dataran Bandaraya Johor Bahru untuk menghantar Nurin Iman menyertai pertandingan mewarna.  Pertandingan tersebut diadakan sempena Karnival Perpaduan 1 Malaysia Peringkat Negeri Johor yang dianjurkan oleh Jabatan Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional.





Sementara menunggu Nurin Iman selesai menyertai pertandingan tersebut, kami berjalan-jalan di sekitar dataran. Oleh kerana kami sampai di sana agak awal, banyak gerai-gerai pameran yang belum dibuka.

Hanya gerai PDRM dibuka paling awal dan yang menarik perhatian, tentunya '"Helang Lebuhraya" dan motorsikal peronda polis traffik "Honda ST1300". Enjin kedua-dua kenderaan tersebut masih panas semasa dipamerkan kepada orang ramai!





Nurin Iman begitu bersemangat untuk menyertai pertandingan ini walaupun sebenarnya perkara yang paling dia tidak berapa gemar ialah mewarna!





Tidak mengapalah, lagipun kami yakin dengan menyertai pertandingan seperti ini dapat memberi pendedahan dan amat bagus untuknya supaya lebih berkeyakinan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan