BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

01 Oktober 2010

iPhone 4 Buat Orang Gigit Jari

iPhone 4 sudah pun dilancarkan di Malaysia. Terdapat dua buah syarikat telekomunikasi yang membawa masuk iPhone 4 di Malaysia iaitu Maxis dan Digi. Masing-masing sedang bersaing untuk memasarkan produk terbaharu Apple ini dengan pelbagai pelan yang agak memeningkan.

Memang diakui teknologi smartphone yang diperkenalkan oleh Apple ini amat menarik tetapi yang pastinya ia bukan semua mampu memilikinya disebabkan faktor harganya yang amat mahal. Jadi pemilik bertuahnya pasti berada didalam kelas tersendiri sebaik sahaja memiliknya! Ehem.. seperti kawan blogger, Encik Imran ni :)





Aku pula hanya mampu memilikinya didalam mimpi.. Smartphone lama yang skrinya sekejap bergaris merah diskrin sebelah kiri dan bergaris hijau diskrin sebelah kanan pun masih belum mampu untuk digantikan!

iPhone 4 betul-betul buat orang gigit jari...








Anif.. Version 2.0 dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan-Perkongsian Serupa 2.5 Malaysia Creative Commons. Sebarang bentuk penggunaan dan penerbitan semula artikel dari blog ini hendaklah dinyatakan pautanya serta dikreditkan kepada penulis asal. Untuk maklumat lebih lanjut, sila rujuk Disclaimer.

Sila masukkan Email untuk melanggan artikel terkini:


Penghantaran Oleh FeedBurner

Tiada ulasan:

Catat Ulasan