BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

02 Disember 2010

iPad Untuk Yang Bertuah

Tidak dinafikan gadget iPad memang antara gadget yang paling panas sekarang ini. Ramai yang teringin memilikinya tetapi disebabkan kekangan kewangan, hasrat tersebut terpaksa dipendam.


Tetapi tidak perlu risau kerana banyak syarikat perniagaan serta institusi yang menawarkan  peluang untuk memiliki gadget tersebut melalui pertandingan (contest) yang dianjurkan.

Berikut adalah antara syarikat perniagaan serta institusi  yang menawarkan iPad sebagai hadiah yang dapat dikesan setakat ini :






 Klik nama syarikat perniagaan untuk ke pautan pertandingan anjuran syarikat dan institusi tersebut :


Jangan lepaskan peluang menyertainya, manalah tahu ada rezeki. iPad menunggu untuk dimenangi :)

Tetapi dalam banyak-banyak pertandingan (contest), rasanya pertandingan anjuran Cycle & Carriage ni yang paling tidak masuk akal.




Maklumlah untuk melayakkan pelanggan itu menang iPad atau percutian di Club Med, mereka perlu membeli sebuah kereta Mercedes Benz!  Sepatutnya beri sahaja pelanggan itu iPad sebagai hadiah.. Maklumlah mereka sudah berbelanja beratus ribu Ringgit Malaysia.

Mungkin memiliki Mercedes Benz belum tentu bertuah untuk memiliki iPad? :)



Anif.. Version 2.0 dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan-Perkongsian Serupa 2.5 Malaysia Creative Commons. Sebarang bentuk penggunaan dan penerbitan semula artikel dari blog ini hendaklah dinyatakan pautanya serta dikreditkan kepada penulis asal. Untuk maklumat lebih lanjut, sila rujuk Disclaimer.

Sila masukkan Email untuk melanggan artikel terkini:


Penghantaran Oleh FeedBurner

Tiada ulasan:

Catat Ulasan