BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

22 Mac 2011

Najwa Mahiaddin - Got To Go

Najwa Mahiaddin, nama yang agak asing dalam dunia seni suara tanah air tetapi sejak kebelakangan ini namanya mula menjadi sebutan. Penyanyi yang mempunyai kekuatan vokal tersendiri ini serasi membawakan muzik yang beraliran neo-soul.  

Album beliau yang berjudul Innocent Soul mengandungi 10 buah lagu dan merupakan koleksi yang ditulis sejak beliau berusia 16 tahun. Antara lagu-lagu yang dimuatkan dalam album tersebut ialah Got To go, Innocent Soul, I've Got The..., Monday Blues, Sweet October, Go 'head, How Long Must i Wait, Jealousy, Ain't That A Shame dan Your Love

Faiz Naquiddin @ www.shutterpix.net / The Media Hustler ©2010 . All rights reserved.

Album Innocent Soul diterbitkan oleh Nada Biru Muzik Sdn Bhd dan diedarkan oleh Warner Music Malaysia.


Berikut adalah "Music Video" terbaharu daripada Najwa Mahiaddin yang bertajuk Got To Go.  "Music Video" ini diarahkan oleh Ghaz Abu Bakar.  Terima kasih juga kepada tuan pengarah kerana memuat naik "Music Video" ini ke Facebook semalam.  Ini adalah antara karya beliau yang terbaik untuk tahun ini :)




Music video by Najwa Mahiaddin performing Got to Go. (C) 2011 Nada Biru Music, a music video production by The Media Hustler, directed by Ghaz Abu Bakar.




Anif.. Version 2.0 dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan-Perkongsian Serupa 2.5 Malaysia Creative Commons. Sebarang bentuk penggunaan dan penerbitan semula artikel dari blog ini hendaklah dinyatakan pautanya serta dikreditkan kepada penulis asal. Untuk maklumat lebih lanjut, sila rujuk Disclaimer.

Sila masukkan Email untuk melanggan artikel terkini:


Penghantaran Oleh FeedBurner

Tiada ulasan:

Catat Ulasan