BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

15 April 2011

Masa Untuk Berjalan-Jalan Makan Angin - Phuket #0

Susah juga bila sudah melabelkan internet atau berblog sebagai keperluan asasi.

Bila hendak kemana-mana pasti akan menimbulkan soalan sama ada di tempat yang hendak di tuju itu ada capaian internet atau tidak :)

Soalan yang agak kurang bijak sebenarnya.. hehe. Dunia sudah maju, di mana-mana pun tentu ada internet! Apa yang hendak dirisaukan?

Sementara itu sedang berfikir-fikir sama ada perlu membawa laptop atau pun tidak ke destinasi yang bakal dituju. Kalau pun ia dibawa tentu tidak dihiraukan bila sudah berjalan-jalan di sana nanti. Konon-kononnya jika membawa laptop bersama tentu akan dapat digunakan untuk mengemaskini blog semasa di sana nanti :)

Sebenarnya untuk beberapa hari akan datang Aku akan berada di Pulau Phuket, Thailand untuk menyertai percutian anjuran pihak syarikat. Ini adalah antara aktiviti tahunan anjuran pihak syarikat yang paling mendapat sambutan :)

Sedang bersiap-siap dan memeriksa apa yang patut. Diharap tiada apa yang tertinggal. 

  • Passport  - sedia.
  • Duit Bhat / Kad Kredit - sedia..
  • Beberapa helai persalinan - sedia.
  • Telefon bimbit - sedia.
  • Kamera - sedia
  • Laptop - sedang dalam pertimbangan 

Tiket perbangan dan penginapan semuanya telah diurusakan oleh agen pelancongan yang telah dilantik. Jadi perkara tersebut tidak perlu dirisaukan. 

    Nampaknya beberapa hari yang akan datang blog tercinta ini mungkin tidak dapat dikemaskini :)











      Anif.. Version 2.0 dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan-Perkongsian Serupa 2.5 Malaysia Creative Commons. Sebarang bentuk penggunaan dan penerbitan semula artikel dari blog ini hendaklah dinyatakan pautanya serta dikreditkan kepada penulis asal. Untuk maklumat lebih lanjut, sila rujuk Disclaimer.

      Sila masukkan Email untuk melanggan artikel terkini:



      Penghantaran Oleh FeedBurner

      Tiada ulasan:

      Catat Ulasan