BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

04 April 2011

Suku Kedua Tahun 2011

Diam tak diam sudah  masuk suku kedua dalam tahun 2011. Memang bila diri disibukkan dengan kerja terasa amat pantas masa berlalu. 

Alhamdulillah keadaan semasa pasaran saham adalah amat memuaskan. Walaupun sudah masuk ke suku kedua tahun ini ia masih lagi agak menggalakkan. Berbanding tahun lepas permulaan memang agak perlahan sehingga memasuki suku keempat baru ia menunjukkan aliran peningkatan . Diharap momentum ini mampu bertahan sehingga akhir suku kedua tahun ini. Insyallah.

Walaupun sekarang baharu masuk bulan April sudah macam-macam berlaku pada dipersekitaran sosial, ekonomi serta politik negara secara amnya. Diharap selepas ini tidak ada perkara yang pelik-pelik berlaku di dalam negara yang mampu merosakkan momentum sedia ada.

Apa pun kita cuma mampu berharap dan berdoa agar apa yang direncanakan untuk negara tercinta ini menjadi kenyataan. Amin.



Anif.. Version 2.0 dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan-Perkongsian Serupa 2.5 Malaysia Creative Commons. Sebarang bentuk penggunaan dan penerbitan semula artikel dari blog ini hendaklah dinyatakan pautanya serta dikreditkan kepada penulis asal. Untuk maklumat lebih lanjut, sila rujuk Disclaimer.

Sila masukkan Email untuk melanggan artikel terkini:



Penghantaran Oleh FeedBurner

Tiada ulasan:

Catat Ulasan