BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

29 Februari 2012

Kemalangan Di Litar Daytona 500 - Juan Pablo Montoya Terselamat

Lama sudah tidak mendengar cerita mengenai bekas pelumba Formula 1 (F1) iaitu Juan Pablo Montoya.

Sejak beliau meninggalkan siri perlumbaan Formual 1 (F1) dan beralih ke perlumbaan NASCAR di Amerika Syarikat tidak banyak cerita mengenainya disiarkan. Lagipun perlumbaan NASCAR secara umumnya tidak begitu popular di Malaysia.

Namun begitu nama beliau tiba-tiba menjadi antara carian paling popular di  internet, semuanya gara-gara kemalangan di litar perlumbaan Daytona 500.  Kereta yang dipandu oleh Juan Pablo Montoya telah melanggar Trak keselamatan mengakibatkan kedua-dua kenderaan terbakar! 







Walaupun kedua-dua kenderaan tersebut terbakar, insiden tersebut tidak mengakibatkan kemalangan jiwa. Malah Juan Pablo Montoya telah berjaya keluar dengan sendirinya dari kenderaan sebaik sahaja insiden berlaku.








Anif.. Version 2.0 dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan-Perkongsian Serupa 2.5 Malaysia Creative Commons. Sebarang bentuk penggunaan dan penerbitan semula artikel dari blog ini hendaklah dinyatakan pautanya serta dikreditkan kepada penulis asal. Untuk maklumat lebih lanjut, sila rujuk Disclaimer.

Sila masukkan Email untuk melanggan artikel terkini:



Penghantaran Oleh FeedBurner

Share |

Tiada ulasan:

Catat Ulasan