BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

30 Ogos 2012

Katalog IKEA Malaysia 2013

IKEA Malaysia Catalogue 2013
Katalog IKEA Malaysia 2013 telah pun dikeluarkan. Bagi yang masih tercari-cari idea bagaimana untuk memanfaatkan dan memaksimumkan penggunaan ruang yang terhad, bolehlah membaca untuk mendapatkan inspirasi melaluinya.

Bila sudah membelek-belek katalog terbaharu ini memang terasa rugi dan bersalah apabila ruang yang sedia ada di kediaman tidak dimanfaatkan sepenuhnya.

Kadang-kadang idea ringkas, praktikal disertakan dengan perabot yang bersesuaian mampu menyerlahkan potensi dan memberikan fungsi terhadap tempat tersebut.

[Link]

Jaminan Harga Katalog 


Semua harga katalog dan Harga Lebih Rendah adalah sah sehingga 31 Julai 2013. Semua pemasangan, jahitan dan perkhidmatan penghantaran dikenakan bayaran berasingan, dan tidak termasuk dalam harga katalog. 

Untuk melihat koleksi katalog IKEA Malaysia edisi tahun-tahun terdahulu sila klik [Link].





Seorang pencinta teknologi dan sangat konservatif apabila berbicara tentang pengurusan kewangan. Bercita-cita untuk mencari jalan bagi menjadikan teknologi terkini sebagai mampu milik. Menulis berdasarkan perspektif dan pengalaman sendiri. Asalnya blog ini dibina untuk merekodkan segala perkembangan anak sulung saya, Nurin Iman. Namun begitu sesuai dengan tuntutan masa ia telah berkembang sebagai pelantar peribadi untuk meluahkan pendapat serta berkongsi buah fikiran. Jika anda dapati artikel diblog ini bermanfaat, sila kongsikannya di halaman jaringan sosial.

Share |

Tiada ulasan:

Catat Ulasan