BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

07 Januari 2013

Astro Liga Super 2013 - Jadual Lengkap Perlawanan, Keputusan & Kedudukan Liga

Astro Liga Super Malaysia 2013 - Jadual Lengkap Perlawanan, Keputusan & Kedudukan Liga
Astro Liga Super Malaysia 2013 merupakan edisi yang ke-10 sejak Liga Super Malaysia diperkenalkan pada tahun 2004.

Dua belas (12) pasukan bertanding berbanding empat belas (14) pasukan pada musim 2012; enam (6) pasukan negeri, lima (5) pasukan kelab dan satu pasukan kebangsaan dari Singapura. [Wiki]

Senarai Pasukan-Pasukan Bertanding


Berikut adalah senarai pasukan-pasukan yang akan bertanding di dalam Astro Liga Super Malaysia 2013: Kelantan, Lions XII FC, Selangor, Perak, Terengganu, Negeri Sembila, Selangor PKNS FC, Terengganu PBDKT/T-Team, Johor Darul Takzim FC, Kuala Lumpur, FELDA United FC, ATM  dan  Pahang.  

 

Keputusan & Kedudukan Liga





Berikut adalah Jadual Lengkap Pertandingan Liga Super 2013 





Tonton Secara Online


Sila rujuk [Link] untuk menonton secra online.




Seorang pencinta teknologi dan sangat konservatif apabila berbicara tentang pengurusan kewangan. Bercita-cita untuk mencari jalan bagi menjadikan teknologi terkini sebagai mampu milik. Menulis berdasarkan perspektif dan pengalaman sendiri. Asalnya blog ini dibina untuk merekodkan segala perkembangan anak sulung saya, Nurin Iman. Namun begitu sesuai dengan tuntutan masa ia telah berkembang sebagai pelantar peribadi untuk meluahkan pendapat serta berkongsi buah fikiran. Jika anda dapati artikel diblog ini bermanfaat, sila kongsikannya di halaman jaringan sosial.

Share |

Tiada ulasan:

Catat Ulasan