Buzrr - A Google Buzz Counter

Bila sudah gatal tangan tentu ada sahaja yang ingin dibuat. Nampaknya yang menjadi mangsanya hari ini ialah blog!  Terfikir untuk menambah sesuatu.  Rasanya ada yang kurang pada blog ini.  Kemudian baru teringat tentang fungsi "Google Buzz".  Elok juga kalau diintegrasikan pada blog.  Maka bermulalah pencarian. 



"Button Standart" dari "Google Buzz"  didapati kurang sesuai digunakan kerana saiznya agak besar sedikit daripada "button" yang sedia ada.  Akhirnya terjumpa "Buzrr".  Memang sesuai sangatlah kerana saiz "button" tersebut agak seragam dengan "button" yang telah sedia ada diblog.




Mula bermain-main dengan "coding" yang telah disertakan dihalaman web Buzrr.  Setelah beberapa ketika mencuba, akhirnya berjaya mendapatkan "coding"  yang betul untuk blog ini.  Setelah dipasang ternyata memang berfungsi dengan jayanya. Alhamdulillah..

Sekarang artikel diblog ini sudah boleh di Buzz! :)



Anif.. Version 2.0 dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan-Perkongsian Serupa 2.5 Malaysia Creative Commons. Sebarang bentuk penggunaan dan penerbitan semula artikel dari blog ini hendaklah dinyatakan pautanya serta dikreditkan kepada penulis asal. Untuk maklumat lebih lanjut, sila rujuk Disclaimer.

Sila masukkan Email untuk melanggan artikel terkini:



Penghantaran Oleh FeedBurner

0 comments:

Copyright © 2017 BEAM™