BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

21 Mei 2011

Tiada Lagi Macho Man!

RIP - Randy Savage - Macho Man


Terperasan di Yahoo Trending Now, carian "Randy Savage" tersenarai didalam carta Top 10 untuk hari ini.  Terus timbul minat untuk mengetahuinya dengan lebih lanjut. Bagi warga Generasi X  [Link] tentunya mengetahui atau setidak-tidaknya akan terperasan nama tersebut.  Terkejut apabila mengetahui bahawa beliau telah meninggal dunia akibat kemalangan semalam setelah kenderaan yang dipandunya melanggar pokok di Tampa, Florida. 

Sebenarnya beliau adalah seorang ahli gusti profesional yang terkenal sekitar 90an. Memang betul sukan gusti itu adalah pertarungan yang telah pun dirancang  Walaupun dirancang ia tetap menyeronokkan!  Tetapi bila tubuh sedia dibanting, ditumbuk serta ditendang untuk nampak "real" perlulah dibuat betul-betul!   Hanya yang terlatih secara profesional yang mampu melakukannya dan yang pastinya beliau adalah salah seorang yang menguasainya.

Randy Savage adalah Macho Man

Randy Savage juga lebih dikenali dengan nama "Macho Man".  Permusuhannya dengan Hulk Hogan juga menjadi bualan.  Tetapi biasalah dalam gusti profesional ni, sekejap lawan dan sekejap sudah boleh jadi kawan!  Maklumlah semuanya telah diskripkan.. lebih kurang macam drama bersiri.

Apa pun berita kematiannya memang mengejutkan..  Tiada lagi Macho Man.. Oooo Yeahh!

Tiada ulasan:

Catat Komen