BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

30 Januari 2010

Tiada Komen!

Alhamdulillah, akhirnya blog ini telah pun berjaya di "transformasi" dengan jayanya. Walaupuan pada awalnya terdapat beberapa masalah, ianya berjaya diatasi kecuali masalah yang berkaitan dengan "komen". Komen yang lama ada yang telah terpadam dan kalau ada pun "user" telah bertukar menjadi nama Aku. Ishh..

Maaf Tiada Komen!
Maaf Tiada Komen!

Sebelum membuat penukaran domain, blog ini telah pun menggunakan perkhidmatan pengurusan komen pihak ketiga iaitu Haloscan. Kemudian Haloscan telah diambil alih oleh JS-Kit. Sejak itu blog ini menggunakan perkhidmatan pengurusan komen tersebut. Semuanya baik-baik sahaja dan teratur sehinggalah Aku menukar domain. Mungkin Aku yang terlpas pandang....sepatutnya membuat backup semua komen sebelum menukar domain. Apa-apa pun semuanya telah terlewat, komen lama pada blog ini telah pun bercelaru.

Lain kali kalau hendak menukar domain, pastikan semuanya di"backup" terutamanya kepada blog yang menggunakan perkhidmatan pengurusan komen pihak ketiga seperti JS-Kit. Komen-komen yang hilang itu telah mengurangkan seri di blog :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan