BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

25 Jun 2012

Buat Duit Online: Top 10 Link Referrer Denaihati April 2012

Pada pertengahan Mac yang lepas, saya telah memasang Tabbed Content Widget [Link] diblog ini. Antara tujuannya utamanya ialah untuk memasang widget waktu solat daripada Denaihati [Link] serta bertujuan untuk memaksimumkan penggunaan ruang.


Ketika saya sedang melayari blog Yastro [Link] semalam, memang agak terkejut apabila mendapati domain blog ini tersenarai di Top 10 Link Referrer Denaihati April 2012! Untuk mendapatkan kepastian saya melayari blog Denaihati. Alhamdulillah! Ternyata memang sah domain blog ini tersenarai ditempat ke 10.



[Link]


Walaupun saya tidak meletakkan banner untuk mempromosi kempen insentif tunai untuk setiap "backlinks" oleh Denaihati ternyata widget waktu solat [Link] juga mampu menjana "backlinks"! Secara seriusnya sebelum ini, saya memang tidak menyangka ia mampu berbuat demikian.




Seorang pencinta teknologi dan sangat konservatif apabila berbicara tentang pengurusan kewangan. Bercita-cita untuk mencari jalan bagi menjadikan teknologi terkini sebagai mampu milik. Menulis berdasarkan perspektif dan pengalaman sendiri. Asalnya blog ini dibina untuk merekodkan segala perkembangan anak sulung saya, Nurin Iman. Namun begitu sesuai dengan tuntutan masa ia telah berkembang sebagai pelantar peribadi untuk meluahkan pendapat serta berkongsi buah fikiran. Jika anda dapati artikel diblog ini bermanfaat, sila kongsikannya di halaman jaringan sosial.

Mdanif.com dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan-Perkongsian Serupa 2.5 Malaysia Creative Commons. Sebarang bentuk penggunaan dan penerbitan semula artikel dari blog ini hendaklah dinyatakan pautanya serta dikreditkan kepada penulis asal. Untuk maklumat lebih lanjut, sila rujuk Disclaimer.

Sila masukkan Email untuk melanggan artikel terkini:




Penghantaran Oleh FeedBurner

Share |

Tiada ulasan:

Catat Ulasan