BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

15 Januari 2013

Maybank - Kini Lebih Mudah!

Maybank - Saya Sudah Bayar la!
Kalau dari dahulu sudah ada sistem sebegini tidaklah saya akan ditimpa masalah setiap kali kad kredit [Link] saya tamat tempoh sah lakunya.  

Saya yakin ramai yang menghadapi masalah seperti saya apabila membuat keputusan meminta pihak Maybank menghubungkan akaun kad kredit ke dalam sistem perbankkan dalam talian maybank2u.

Masalah Bermula Setiap..


Masalahnya bermula setiap kali saya mengaktifkan kad kredit yang baharu. Memang malas apabila mahu bercerita mengenainya tetapi rentetan kisah itu boleh diikuti di [Link 1] [Link 2] [Link 3]


maybank2u - Pengaktifan Kad Kredit Baharu Secara Online


Kini Lebih Mudah


Sekarang semuanya telahpun dipermudahkan. Pengaktifan kad kredit yang baharu diterima boleh dilakukan terus didalam talian. Memang ada perubahan ketara dan kini lebih mudah! Kan bagus kalau dari dahulu sistem sebegini wujud!


Cara Mengaktifkan Kad Kredit


Cara Mengaktifkan Kad Kredit Maybank



Seorang pencinta teknologi dan sangat konservatif apabila berbicara tentang pengurusan kewangan. Bercita-cita untuk mencari jalan bagi menjadikan teknologi terkini sebagai mampu milik. Menulis berdasarkan perspektif dan pengalaman sendiri. Asalnya blog ini dibina untuk merekodkan segala perkembangan anak sulung saya, Nurin Iman. Namun begitu sesuai dengan tuntutan masa ia telah berkembang sebagai pelantar peribadi untuk meluahkan pendapat serta berkongsi buah fikiran. Jika anda dapati artikel diblog ini bermanfaat, sila kongsikannya di halaman jaringan sosial.

Share |

Tiada ulasan:

Catat Ulasan