BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

21 April 2013

F1 - Bahrain Grand Prix 2013 Live Stream

F1 Logo
F1 Logo
Perlumbaan Formula 1 (F1) - Bahrain Grand Prix 2013 bakal berlangsung di Litar Antarabangsa Bahrain, Shakir pada 21 April 2013. Merupakan perlumbaan ke 4 didalam kalender perlumbaan bagi musim 2013.

Sebastian Vettel [Link] merupakan pemenang pada perlumbaan tahun 2012. Berdasarkan prestasi semasa serta keputusan sesi latihan bebas 1, 2 dan 3, peluang untuk beliau mempertahankan kemenangan bakal berdepan jalan sukar. Peningkatan prestasi jentera Mercedes sejak perlumbaan di China tempohari serta keputusan konsisten daripada pasukan Ferrari dan Lotus tentunya menjadi ancaman besar terhadap peluang Sebastian Vettel untuk mempertahankan kejuaraan.


Bahrain GP - Formula 1 - Bahrain International Circuit, Shakir
Bahrain GP - Formula 1 - Bahrain International Circuit, Shakir


 Live Stream:

 Ahad, 21 April 2013,
Jam : 3:00 petang waktu tempatan &
 8:00 malam waktu Malaysia - Perlumbaan [Link]



Seorang pencinta teknologi dan sangat konservatif apabila berbicara tentang pengurusan kewangan. Bercita-cita untuk mencari jalan bagi menjadikan teknologi terkini sebagai mampu milik. Menulis berdasarkan perspektif dan pengalaman sendiri. Asalnya blog ini dibina untuk merekodkan segala perkembangan anak sulung saya, Nurin Iman. Namun begitu sesuai dengan tuntutan masa ia telah berkembang sebagai pelantar peribadi untuk meluahkan pendapat serta berkongsi buah fikiran. Jika anda dapati artikel diblog ini bermanfaat, sila kongsikannya di halaman jaringan sosial.

Share |

Tiada ulasan:

Catat Ulasan