BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

27 Januari 2012

Harga Sony Tablet S Diumumkan

Sony telah secara rasminya mengumumkan harga Tablet S di Malaysia. Untuk model 16GB + WiFi, ia dijual dengan harga RM1499 manakala model 32GB + WiFi, ia dijual pada harga RM1799.

Kedua-duanya sudah boleh didapati melalaui "pre-order pakages" dan bagi mereka yang telah membuat "pre-order", penghantaran kepada pembeli akan bermula pada 28 Februari 2012.



Manakala bagi ahli My Sony dan Sony Store Member, mereka akan mendapat jemputan untuk membeli Tablet S pada 14 Februari 2011 serta akan mendapat ST Slip Case yang bernilai RM139 secara percuma dengan pembelian mana-mana model Tablet S.


Jemputan serta kod rahsia bagi menikmati tawaran ini telah pun dihantar oleh pihak Sony kepada ahli ke email pelanggan mulai hari ini.






Anif.. Version 2.0 dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan-Perkongsian Serupa 2.5 Malaysia Creative Commons. Sebarang bentuk penggunaan dan penerbitan semula artikel dari blog ini hendaklah dinyatakan pautanya serta dikreditkan kepada penulis asal. Untuk maklumat lebih lanjut, sila rujuk Disclaimer.

Sila masukkan Email untuk melanggan artikel terkini:



Penghantaran Oleh FeedBurner

Tiada ulasan:

Catat Ulasan