BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

08 November 2012

Nokia Lumia - Jatuh Harga Lagi!

Nokia secara  rasminya mengumumkan bahawa telefon pintar siri Lumia telah dikurangkan lagi harganya. Bermula dengan Nokia Lumia 900 kini ditawarkan pada RM1499, Nokia Lumia 800 - RM859, Nokia Lumia 710 - RM659 dan Nokia Lumia 610 - RM539. Dengan penurunan harga telefon pintar ini, menjadikannya lebih menarik dan berdaya saing dari segi harga dengan telefon pintar berasaskan Android.

Nokia Malaysia - Promosi Lumia - Nokia Lumia Jatuh Harga Lagi

Bila ada penurunan harga, ini adalah tanda-tanda awal bahawa model baharu akan memasuki pasaran. Mungkinkah Nokia Lumia 920 [Link] bakal tiba tidak lama lagi?



Seorang pencinta teknologi dan sangat konservatif apabila berbicara tentang pengurusan kewangan. Bercita-cita untuk mencari jalan bagi menjadikan teknologi terkini sebagai mampu milik. Menulis berdasarkan perspektif dan pengalaman sendiri. Asalnya blog ini dibina untuk merekodkan segala perkembangan anak sulung saya, Nurin Iman. Namun begitu sesuai dengan tuntutan masa ia telah berkembang sebagai pelantar peribadi untuk meluahkan pendapat serta berkongsi buah fikiran. Jika anda dapati artikel diblog ini bermanfaat, sila kongsikannya di halaman jaringan sosial.

Share |

Tiada ulasan:

Catat Ulasan