BEAM

Bila Encik Anif Menulis (BEAM)

Trending

18 Jun 2013

aigoPad M60 - Lebih Murah di Lazada Malaysia?

aigoPad M60 Lebih Murah Di Lazada Malaysia
Saya menulis artikel mengenai aigoPad M60 - Tablet Untuk Kanak-kanak [Link] pada hujung bulan Disember tahun 2012. Sejak itu pencarian pengguna terhadap tablet tersebut di internet sering menyinggah ke blog ini  Alhamdulillah walaupun sudah lama "keyword" nya masih panas!

Bagaimana Hendak Mendapatkan aigoPad M60?


Bagi kebanyakkan pengunjung, maklumat pertama yang ingin mereka ketahui ialah bagaimana hendak mendapatkannya. Memang sukar mencari penjual yang menjual mengikut harga yang diiklankan. Situasi tersebut turut saya rasakan ketika mencarinya disekitar Bandaraya Johor Bahru. Namun begitu saya tetap tidak berputus asa. Selain daripada mencari kedai yang menjualnya, saya juga turut melakukan pencarian di kedai-kedai atas talian.

aigoPad M60 Lebih Murah Di Lazada Malaysia

Saya Membelinya Di Lazada Malaysia


Alhamdulillah pencarian saya berhasil! Akhirnya saya menjumpai tablet aigoPad M60 di Lazada Malaysia [Link] dengan harga yang sama seperti diiklankan. 



aigoPad M60 di Lazada Malaysia

aigoPad M60 Lebih Murah di Lazada Malaysia?


Pengguna boleh mendapatkan aigoPad M60 dengan harga lebih murah jika menggunakkan kupon promosi yang diberikan oleh pihak Lazada Malaysia ketika pengguna membuka akaun.


aigoPad M60 - RM149 - Diskaun RM10


Ditambah lagi apabila tiada caj lain yang dikenakan apabila kos penghantaran untuk barangan yang berharga RM100 keatas adalah percuma. Jadi, Memang benar aigoPad M60 boleh didapati dengan harga lebih murah!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan