Cerita Tentang [
Nurin Iman
]

Sebentar Di Anjung Tinjau KLIA

Dahulu ketika Nurin Iman lebih kurang sebaya dengan Nurin Amani sekarang, kami telah membawanya ke sini untuk melihat kapal terbang. Sekarang sudah tiba giliran Nurin Amani pula. 

Petang tadi ketika diberitahu supaya  bersiap-siap untuk pergi ke KLIA, mereka berdua bukan main seronok lagi. Walaupun sudah agak lama kami tidak ke sana, Nurin Iman masih ingat  lagi tempat tersebut kerana di dalam komputer di rumah masih tersimpan gambar-gambar serta klip video mengenainya.



Sebaik tiba di KLIA terus menuju ke Anjung Tinjau untuk melihat kapal terbang seberapa dekat yang boleh. Kanak-kanak tentu seronok berada di sini kerana mereka dapat melihat kapal terbang keluar dan masuk ke "parking bay".



KLIA ini banyak menyimpan kenangan sebenarnya. Azza pernah bekerja di sini sejak awal pembukaannya. sekitar tahun 1997  sehingga  tahun 2003.  Memang sudah banyak yang berubah terutama di kawasan sekitarnya. 




Kawasan yang dahulunya agak mati iaitu Bandar Baru Salak Tinggi serta Bandar Baru Nilai sudah nampak hidup dengan pelbagai aktiviti perniagaan.

Berdasarkan pemerhatian, kesan langsung limpahan kemajuan yang dibawa oleh KLIA bukan datang sekelip mata. Untuk mencapai keadaan sekarang ia memerlukan sekurang-kurangnya 10 tahun!


Seorang pencinta teknologi dan sangat konservatif apabila berbicara tentang kewangan. Sentiasa mencari alternatif bagi menjadikan teknologi terkini mampu dimiliki. Menulis berdasarkan perspektif dan pengalaman sendiri. Jika anda dapati artikel diblog ini bermanfaat, sila kongsikannya di halaman jaringan sosial.
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

Post a Comment